دانلود از يوتيوب

۴ بازديد ۰ نظر

مشكل دانلود كردن از يوتيوب

امروزه خيلي از افراد با دانلود كردن از سايت يوتيوب مشكل دارند چرا كه خود اين سايت به طور مستقيم اين امكان را براي كاربران فراهم نمي كند كه بتوانند ويديو ها را دانلود كنند.

از طرف ديگر گروهي از كاربران نيز هستند كه به دنبال دريافت كليپ ها از يوتيوب هستند اما روش هاي اشتباه يا منسوخ شده اي براي اين كار امتحان مي كنند.

در نتيجه اين دسته افراد هم با وجود تلاشي كه انجام داده اند نمي توانند دانلود از يوتيوب را تجربه كنند.

به همين دليل در ادامه قصد داريم اين مشكل را يك بار براي هميشه حل كنيم و با معرفي چندين روش كار شما را در استفاده از يوتيوب آسان تر كنيم.

در ادامه به روش هاي مختلف دانلود كردن از يوتيوب خواهيم پرداخت.

دانلود از يوتيوب

دانلود از يوتيوب براي كامپيوتر

يكي از رايج ترين روش هاي براي دريافت ويديو از وب سايت محبوب يوتيوب استفاده از كامپيوتر مي باشد.

طبيعتا براي انجام دادن اين روش شما نياز به يك كامپيوتر يا يك لپ تاپ داريد.

در مرحله بعد شما بايد يك سري نرم افزار مخصوص دانلود از يوتيوب در سيستم خود نصب كنيد و بعد از انجام اين موارد ساده شما مي توانيد با سيستم خود به راحتي فيلم ها را دانلود كنيد.

يك سري از بهترين نرم افزار ها كه براي اين مورد استفاده مي شوند شامل برنامه هاي زير هستند كه روش كار هر كدام را توضيح خواهيم داد.

همچنين لينك دانلود هر يك از اين برنامه ها را قرار داده ايم شما كاربران گرامي مي توانيد در صورت نياز آن ها را دانلود كنيد.

دانلود كليپ از يوتيوب با برنامه VLC

يكي از بهترين برنامه هايي كه در زمينه دانلود از يوتيوب مي توان به آن مراجعه كرد نرم افزار VLC مي باشد.

اين برنامه يكي از پلير هاي قدرت مند است كه با استفاده از اين برنامه به راحتي مي توانيد دانلود را شروع كنيد و از فيلم ها لذت ببريد.

وقت شما را نمي گيريم و ميريم سراغ شروع آموزش كار با اين نرم افزار !! لطفا مراحل زير را يكي پس از ديگيري طي كنيد.

خب در مرحله اول بايد از لينك دانلودي كه قرار داديم استفاده كنيد و اين برنامه را دانلود كنيد سپس برنامه را روي سيستم خود نصب كنيد.

در بخش بعد بايد روي گزينه اي به نام ” رسانه يا Media “ كليك كنيد اين گزينه در بالا و سمت چپ برنامه مي باشد.

در تصوير زير اين بخش را مشاهده مي كنيد.

دانلود كليپ از يوتيوب با برنامه VLC

در بخش بعد يك منو براي شما باز خواهد شد كه بايد روي گزينه ” Open Location from clipboard يا باز كردن از حافظه موقت “ كليك كنيد.

بعد از انجام اين مرحله باكسي براي شما باز خواهد شد كه مي توانيد لينك فيلم يوتيوب را در آن قرار دهيد بعد بايد روي ” پخش يا play “ كليك كنيد.

همچنين براي انجام دادن سريع تر اين موارد مي توانيد كلي هاي ” crrl + v “ را بزنيد تا اين مراحل انجام شود تا دانلود از يوتيوب به مرحله بعد برود.

همان طور كه در تصوير زير مشاهده مي كنيد مراحل به خوبي انجام شده و اگر شما هم اين موارد را به درستي انجام دهيد تا به اين جا مشكلي نخواهيد داشت.

منبع :

https://javabjo.com/video/download-from-youtube

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.